اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




فتح الله زاده : مظلومی به استقلال جام بدهکار است و باید آن جام را بدهد و برود

استقلال بار دیگر باخت تا سرنوشت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. طبق معمول علی فتح‌الله زاده پس از باخت تیمش سینه سپر می‌کند! او سعی دارد با حمایت از مظلومی راه را برای آینده هموار سازد. آیا فتح‌الله زاده موفق خواهد شد؟
حاجی برای تعقیب‌کننده‌های استقلال پیامی دارد: «هنوز صدرنشین هستیم و حتی اگر همه تیم‌ها خودشان را بکشند دست‌شان به ما نمی‌رسد. زمانی که تراکتورسازی با قلعه‌نویی هشتم بود آن‌ها ناامید نشدند و همه به یکدیگر اعتماد کردند و حالا این تیم در جدول همسایه استقلال شده است بنابراین نباید یک مربی را تحت فشار قرارداد. بازیکنان ما که اغلب تکنیکی هستند نتوانستند خوب ظاهر شوند و حتی ساموئل که یک بازیکن سطح بالاست نمی‌توانست روی زمین کار کند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و چیزی از توانایی‌های فجرسپاسی کم کنم. این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.»
مدیرعامل استقلال معتقد است به تیمش نباید لقب کهکشانی داد: «متأسفانه عده‌ای مدام دوست دارند لقب کهکشانی به ما بدهند. استقلال یک تیم حرفه‌ای است و احتمالا طبق پیش بینی‌های مان حتی ممکن است تا رده سوم جدول پایین بیاید اما باید آخر فصل همه چیز را نظاره کنیم. من نمی‌گویم باخت‌های‌مان اتفاقی بوده اما تیم ما به لحاظ بازی‌های سنگینی که انجام داد از لحاظ بدنی خالی کرد.»
خیلی‌ها معتقدند رفتن فرهاد مجیدی باعث به‌وجود آمدن این نتایج شده است. مدیرعامل استقلال در این باره توضیحاتی داد: «مجیدی به هیچ عنوان نمی‌خواست در استقلال بماند و ما مجبور شدیم او را آزاد کنیم تا برود. دو روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم مجیدی بازیکن بزرگی است اما آیا اگر این بازیکن در سه بازی که در قطر انجام داده گلی به ثمر نرسانده ما باید او را بازیکن ضعیفی خطاب کنیم؟ مجیدی بازیکن بزرگی است ولی پر کردن جای او نیازمند زمان است ضمن اینکه حیدری، تیموریان و میداودی در چند بازی گذشته نبودند و در مواقعی ممکن است چند بازیکن یک تیم آسیب ببینند. همان‌طور که گفتم شاید حتی تا رده سوم هم پایین بیاییم ولی هدفمان قهرمانی لیگ برتر است و آخر لیگ متوجه می‌شویم که قهرمانی از آن استقلال است.»
فتح‌الله زاده در خصوص نظر مظلومی درباره دو شکست پیاپی گفت: «ایشان خیلی ناراحت است و از زمین بازی رضایت نداشت اما من از کادر فنی استقلال حمایت می‌کنم.» وی در خصوص حضور زرینچه به عنوان مشاورش در باشگاه هم توضیحاتی داد: «او مشاور فنی من است. من هیچ وقت در کارهای فنی دخالت نمی‌کنم ولی مشاوران من صحبت‌های سرمربی را گوش می‌دهند و تحلیل‌های خود را به من انتقال می‌دهند تا شرایط کادر فنی را بررسی کنیم.» اما حرف پایانی فتح‌الله زاده! مدیرعامل استقلال درباره اعلام مظلومی به جدایی از استقلال نیز این‌گونه است: «مظلومی به ما جام بدهکار است و باید آن جام را بدهد و برود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com