اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




کری خوانی مظلومی: تراکتور را می‌زنیم، پرسپولیس را هم که می‌بریم!

می‌خواهیم کمی متفاوت با شما شروع کنیم؛ از ال‌کلاسیکو. شنیده‌ایم بد رئالی هستید.
بله، همه می‌دانند که من بدجور طرفدار رئال‌مادرید هستم. این تیم را دوست دارم، با این که مدام به بارسا می‌بازد.
قبول دارید بردن بارسا برای رئال در شرایط فعلی یک‌جورهایی غیرممکن شده؟
خب بارسا تیم خوب و یک‌دستی است. در حال حاضر هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند بارسلونا را شکست دهد. بازیکنان این تیم سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنند و در زمین چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کنند. روحیه تیمی آن‌ها مثال زدنی است. نمی‌توانی شکست را در چهره‌شان ببینی، حتی وقتی در دقیقه 90 هم از حریف عقب باشند. من احساس می‌کنم ال‌کلاسیکو مثل تمام داربی‌ها و داربی خود ما بستگی به شرایط روحی و روانی دارد. هر تیمی که بتواند آرامش داشته باشد، برنده خواهد بود.
خیلی‌ها می‌گویند مورینیو نسبت به گواردیولا مربی فنی‌تری است ولی پپ اغلب جام‌ها را می‌برد.
خب مورینیو نشان داد در تیم‌های مختلف می‌تواند موفق باشد. او در پورتو موفق بود، بعد در اینتر و حالا هم در رئال. اگر بارسا نبود، رئال می‌توانست شماره یک باشد ولی تا وقتی این تیم هست، اول بودن سخت است. با این حال من احساس می‌کنم امسال رئال شانس بسیار زیادی برای لالیگا دارد. جام حذفی هم مال بارساست اما شک نکنید لالیگا برای رئال است.
البته اختلاف امتیازی هم نسبتا زیاد است. رئال هم نشان داده به همه تیم‌ها 5 تا 5 تا می‌زند و فقط به بارسا می‌بازد.
به همین دلیل من احساس می‌کنم رئال امسال قهرمان لالیگا می‌شود. هیچ تیمی غیر از بارسا نمی‌تواند مقابل رئال بایستد به همین دلیل با نتایجی که بارسا گرفت و یکی دو بازی را از دست داد، رئال موفق شد اختلاف خود را 5 امتیاز کند. من شک ندارم امسال رئال قهرمان است، همان‌طور که در لیگ برتر استقلال قهرمان می‌شود. (خنده)
در استقلال به روزهای سخت کاری خود رسیدید. به ویژه حالا که دو بازی بسیار مهم درپیش دارید. ابتدا تراکتورسازی و بعد پرسپولیس.
هر دو قرمز را می‌بریم و این مرحله سخت را پشت‌سر می‌گذاریم.
یعنی شما تراکتورسازی را در تبریز می‌برید؟
بله، این تیم را که حتما می‌بریم. اگر مشکلی پیش نیاید، در تبریز کار خیلی دشواری نخواهیم داشت. من احساس خوبی نسبت به دو بازی آینده دارم. داربی هم که حتما مال ماست و برنده آن هستیم.
البته عده‌ای معتقدند بازی تبریز دشوارتر از داربی است.
همه بازی‌ها دشوار است ولی همان‌طور که شما می‌دانید در این چند هفته کار را کمی برای ما سخت کردند. ولی من به تیمم مطمئن هستم و اگر روی سکوها ذهن و فکر تیمم را خراب نکنند، شک نکنید هر دو بازی را می‌بریم.
منظور شما از سکوها چیست؟ همان شعارهایی که داده شد، مخصوصا در بازی مس؟
واقعا برای من جای سوال دارد. شما می‌دانید که عده‌ای حاضر هستند با مقداری پول بیشتر، حتی علیه تیم خود شعار بدهند. ما به مس باختیم، بعد از مدت‌ها. مگر استقلال با 4 امتیاز اختلاف بالاتر از تمام تیم‌ها در صدر نبود؟ پس چرا این شعارها را به راه انداختند؟ به همین دلیل من از شما روزنامه‌نگاران می‌خواهم که روی این مسایل هم ریز شوید. ببیند ما چه دشواری‌هایی در کار داریم و فکرمان باید هزار جا باشد. شما فکر می‌کنید همه چیز فقط یک بازی است؟ نه اصلا این‌طور نیست. آن‌قدر دردسر داریم...
در این چند روزه شایعه‌هایی وجود داشت درباره تغییرات روی نیمکت استقلال. این شایعه‌ها تا چه حد درست است؟
من نمی‌دانم چرا باید این شایعه‌ها راه بیفتد. همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام ما کادر خیلی خوبی داریم و بنده از عملکردشان راضی هستم. قرار نیست تغییراتی داشته باشیم.
پس این که می‌گفتند استقلال با داوود مهابادی سرمربی گهر مذاکره کرده، درست نیست؟
نه، کی با او مذاکره کرده؟ من حتی خبر نداشتم داوود کجا کار می‌کند. این اخبار درست نیست.
ظاهرا اختلاف‌هایی بر سر هنکه است.
نه، هنکه مشکلی ندارد و در استقلال به کارش ادامه می‌دهد. با این تفاوت که خود بنده تصمیم گرفتم که در تمرینات حضور فعال‌تری داشته باشم. الان خودم بیشتر تیم را تمرین می‌دهم. /ش
خراسان ورزشی ۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com